miercuri, 19 noiembrie 2008

La teatru...

Ieri,18-11-2008 , am fost impreuna cu clasa , cativa profesori si elevi de la scoala 2 la Teatrul National.
Am terminat orele la 13,15...Trebuia ca la ora 13.45 sa revin in fata liceului.
Din fericire nu am intarziat....Spun "din fericire" deoarece diriga' insista sa fim punctuali, un minut intarziere ar fi insemnat 5 minute de teorie.
In jurul orei 15,30 am ajuns in Bucuresti.Soferul ne-a lasat in zona Unirii,iar noi ne-am organizat in cateva grupuri si 'am cercetat' zona.
La 19 a inceput piesa de teatru...era in italiana.
Dupa cateva minute vedem unii actori goi pe scena.Noi am inceput sa ne distram si sa radem ,iar profesorii i-au condus pe 'copiii mici' in afara 'zonei de vizualizare' a scenei.Saracii copiii cred ca au ramas traumatizati ,avand in vedere ca nu erau chiar aratosi actorii dezbracati...
A fost o piesa de teatru interesanta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu