vineri, 19 decembrie 2008

Steaua poate fi retrogradata!

In urma inregistrarilor din cazul 'Valiza',Steaua poate fi depunctata sau chiar retrogradata.

Discutie telefonica din 15 aprilie 2008, intre Gigi Becali si Marius Lacatus:

BECALI GEORGE: Ma, MARIUS, da' vorbeste, ba, cu aia la UTA. Ai vorbit cu aia la UTA?
MARIUS: Am vorbit, am vorbit, Am vorbit si cu ADI, o sa trec eu pe la... pe la domnu' BARA cu ADI, maine, poimaine.
BECALI GEORGE: Vorbiti cu mine intai daca vrei sa treceti pe la domnu' BARA. M-ai inteles?
MARIUS: Pai... Nu vorb...
BECALI GEORGE: Da' tre' sa vorbiti si cu ju... si cu jucatorii direct.
Marius: Pai o sa vorbesc si cu ei care sunt, cu care am eu, asa, incredere sa vorbesc, da'...
BECALI GEORGE: Da! Da! Da!
MARIUS: Sa vorbim cu asta, cu ROLI, ca el a ramas antrenor. Eu am vorbit azi cu el.
BECALI GEORGE: Cine e ROLI?
MARIUS: ROLAND NAGY, ala care a jucat la noi la STEAUA si mi-a fost si mie secund cat am fost acolo.
BECALI GEORGE: A!... Pai da', ba, sa le spuna la jucatori, le dea treizeci de mii prima. M-ai inteles? De fiecare trezeci de mii.
MARIUS: Pai o sa vorbesc cu el, cu domnu' BARA sa le promita.
BECALI GEORGE: Da! Cincisprezece mii la meci egal, trezeci de mii la victorie. Ce p... mea!
MARIUS: Pai da!
BECALI GEORGE: Pai nu?... Bine, jucatorii care intra in teren.
MARIUS: Pai normal.
BECALI GEORGE: Da! Pe urma treaba loc cum impart ei.
MARIUS: Pai o sa... o sa trec eu pe la tine cu ADI si dupa aia mergem la el.
BECALI GEORGE: Da! Da!... da' trebuie foarte repede facuta treaba asta sa nu...
MARIUS: Pai maine, maine, maine.
BECALI GEORGE: Sa nu faca aia manervre, intelegi tu?
MARIUS: Maine la pranz esti la Palat?
BECALI GEORGE: Ca poate sa... ca poate sa-i incure UTA. Ce crezi? Nu poate sa-i incurce UTA? Sa faca un egal?

Convorbirea confirmata la DNA dintre Radoi si Gigi Becali, este din seara de 5 mai si se refera de meciul U Cluj - CFR, din ultima etapa a sezonului trecut.

Radoi: Nasule?
Becali: Da, tata!
Radoi: Uite, acum am… m-au sunat baietii de la “U” Cluj… si mi-au zis ca au vorbit cu Toni… ca le-ar fi tran… Da’ telefonul e ascultat?
Becali: Pai da’, auzi, normal ca e ascultat.
Radoi: A! Pai, atunci trec eu maine, nasule, dimineata. Mata’ esti la palat?
Becali: Pai, zi, mai, ca imi bag p...a! Ce daca e ascultat?! Sa-mi suga p…a!

Becali: Lasa, ma, ca nu le e frica ca nu e… Pai, daca nu, ma, le-a zis (Toni - n.red.) asa: “Ca le imparte un milion jumatate”.

A doa conversatie a avut loc o zi mai tarziu, cand Radoi spunea ca a rezolvat toate detalii cu privire la banii care urmau sa ajunga la jucatorii de la U Cluj. Persoanele de legatura erau Teia Sponte si Gigel Coman.

Becali: Du-te, ma, de aici, ca iau bani multi. Ce dracu’!
Radoi: Da! Pai, nasule. Sa nu… sa nu trimita aia politia.
Becali: Si ce daca trimit?! Imi beleste p…a politia sau ce? Am furat ceva sau ce?... Si am trimis pe Teia sa cumpere un teren in Cluj. (…) Ba, baiatule, mie mi-e frica cand fur, atata, daca fur, ba, baiatule! Pai, cand eu sunt corect si fac dreptate! Esti nebun la cap?!... Si care e treaba? Risc, ce vrei sa fac? (…) Daca cacaciosii aia (jucatorii Stelei - n.red.) nu sunt in stare sa scoata un egal cu Dinamo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu